۳۱ مرداد ۱۳۹۳
 
 
 
 
لیست فروشگاه های فعال
سایت های مرتبط

 

حاضرین در سایت
حاضرين: 4 عضو حاضر
نظر سنجی
عملکرد اتحادیه چگونه است
 
آمار سایت
کل بازدیدها: 33408
کل صفحات بازدید شده: 392894
اخبار ويدئو رسانه ها و پخش
«خط ویژه» به نمایش خانگی می‌آید
یلم «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی از هفته آینده و فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا از هفته دوم شهریور در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شوند.
مجید محسنی مدیر عامل شرکت «هنر اول» که کار توزیع فیلم‌های سینمایی در شبکه نمایش خانگی را بر عهده دارد درباره آخرین وضعیت توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا به خبرنگار مهر گفت: طبق برنامه‌ریزهای انجام شده و در اولین گام قرار است سه‌شنبه هفته آینده 28 مرداد فیلم «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی توزیع شود و بعد از  عرضه این فیلم، نسخه خانگی فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا توزیع می‌شود.  

وی با اشاره به اینکه «چ» از هفته دوم شهریور در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد، بیان کرد: برای اولین بار است که نسخه دی وی دی ناین فیلمی در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود و آن هم به دلیل کیفیت بالای فیلم «چ» بود که تصمیم گرفتیم آن را به این شکل عرضه کنیم.
محسنی افزود: در نسخه نمایش خانگی فیلم «چ» پشت‌صحنه‌های این فیلم هم منتشر خواهد شد و بخش‌هایی هم به موضوع انتخاب بازیگران، صحنه‌های جنگ و حاشیه هایی که پیرامون تولید این فیلم به وجود آمد در نسخه دی وی دی فیلم اختصاص یافته است.

مدیر عامل موسسه «هنر اول» یادآور شد: در نسخه خانگی تازه‌ترین فیلم ابراهیم حاتمی کیا 6 زیرنویس وجود دارد تا مخاطبان بین المللی هم بتوانند از این امکان استفاده کنند.
 او در مورد کیفیت توزیع فیلم «خط ویژه» ساخته مصطفی کیایی نیز گفت: این فیلم با بهترین کیفیت تصویر و صدا و یک پشت صحنه جذاب هفته آینده توزیع خواهد شد.  
محسنی درباره محصولات آینده این موسسه توضیح داد: بعد از توزیع فیلم های «خط ویژه» و «چ»، فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح الله حجازی توسط این موسسه در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود.
فیلم «چ» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا در سینمای ایران است که نوروز 93 روی پرده رفت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. فریبرز عرب نیا، مریلا زارعی و بابک حمیدیان در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
فیلم «خط ویژه» تازه ترین ساخته مصطفی کیایی در سی و دومین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را دریافت کرد و یکی از فیلم های موفق در اکران نوروزی بود. میلاد کی‌مرام، سام قریبیان، هومن سیدی، هانیه توسلی، مصطفی کیایی، و میترا حجار از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
مراحل پایانی آماده سازی نسخه نمایش خانگی «چ»
مجید محسنی مدیرعامل شرکت هنر اول و پخش‌کننده فیلم سینمایی «چ» در شبکه نمایش خانگی در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در باره مراحل آماده‌سازی این فیلم توضیح داد: در حال حاضر نسخه نمایش خانگی فیلم سینمایی «چ» در حال مستر و آماده‌سازی پشت صحنه بسر می‌برد.

وی افزود: به امید خدا با پایان تمامی مراحل و آماده شدن فیلم سینمایی «چ» برای توضیح در شبکه نمایش خانگی شاهد عرضه این فیلم در اواخر مردادماه (26) خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت هنر اول در ادامه خاطرنشان کرد: برای اولین بار در حوزه نمایش خانگی محصولی در کیفیت بلوری و دی‌وی‌دی‌ 9 عرضه می‌شود و برای اولین بار است که فیلمی درباره پشت صحنه این فیلم ساخته شده است.

محسنی با اشاره به 9 بخش مختلف پشت صحنه فیلم سینمایی «چ» تاکید کرد: تحقیقات، فیلمنامه، چگونگی پرداختن به دو روز آخر زندگی شهید چمران، طراحی لباس، طراحی صحنه، طراحی دکور، تولید و ... از مراحل اصلی پشت صحنه فیلم سینمایی «چ» است.

وی تاکید کرد: فیلم سینمایی «چ» برای اولین بار به 5 زبان انگلیسی، فارسی (برای ناشنوایان)، عربی، ترکی و اسپانیایی زیرنویس شده است.


«استخر» وارد شبکه نمایش خانگی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، DVD فیلم سینمایی «استخر» به کارگردانی اسماعیل فلاح پور که برای عرضه در شبکه نمایش خانگی تهیه شده از امروز در دسترس علاقمندان قرار دارد.
در این فیلم زیبا بروفه، پریناز ایزدیار و سیاوش خیرابی حضور دارند.
خلاصه داستان: داستان فیلم درمورد فروغ زنی ثروتمند است که صاحب چند رستوران بوده و همین ثروت باعث می شود که با مردی ده سال جوانتر از خود ازدواج کند. با ورود خواهرزاده فروغ مشکلات جدیدی برای این زن و شوهر جوان به وجود می آید و ...
DVD این فیلم که شامل پشت صحنه و گالری عکسهای فیلم است، با صدای استریو دوباند با کیفیت تصویری عالی توزیع شد.


«اختاپوس» در شبکه نمایش خانگی
به گزارش خبرگزاری فارس، در این فیلم امین حیایی، امین زندگانی،ترلان پروانه، گوهر خیراندیش، نادر سلیمانی، نیلوفر خوش خلق، هومن حاجی عبداللهی، امیر غفارمنش، پریا مردانیان، محمدرضا شریفی‌نیا و سید جواد هاشمی حضور دارند.
«اختاپوس» را سید جواد هاشمی کارگردانی و سید مسعود اطیابی تهیه کرده است.
آهوی پیشونی سفید یکی از پرخرج ترین و موفق ترین آثاری است که تاکنون برای مخاطب کودک و نوجوان ساخته شده است. این فیلم در اکران عمومی نیز با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: آهوی پیشونی سفید که به همراه پدر خود در جنگل زندگی می کند از دست بداخلاقی‌های پدر به ستوه آمده و تصمیم می‌گیرد به همراه عجوزه به شهر آرزوها سفر کند. با دور شدن از خانه و خانواده ماجراهایی پیش می‌آید و .

«بلوف ۲۰۱۴» بهار سال آینده در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد
به گزارش خبرنگار سینماپرس، تله فیلم «بلوف ۲۰۱۴» به کارگردانی محسن درمنش پس از بیست جلسه تصویربرداری به اتمام رسید.

بنابراین گزارش، پس از ساخت و تولید آثار مختلف مستند طی سال های گذشته توسط این کارگردان، «بلوف ۲۰۱۴» اولین تجربه کارگردانی تله فیلم محسن درمنش است.

«بلوف ۲۰۱۴» که در فضای کمدی روایت می شود توسط جواد ستوده‌نیا به رشته تحریر در آمده و این فیلمنامه بستر لازم را برای تولید یک فیلم کمدی فراهم کرده است.

در خلاصه قصه این فیلم آمده است: دو جوان ماجراجو همزمان با مسابقه تیم ملی کشورمان در فینال جام جهانی ۲۰۱۴  از فرصت استفاده کرده و با توجه به اتفاقات خاصی که در این شب در شرف وقوع است نقشه هائی را در سر می پرورانند. با شروع مسابقه حوادث بعدی آنطور که پیش بینی شده رخ نمی دهد و حکایت جدیدی برای آندو آغاز می شود .     

بازیگران عبارتند از :  یوسف تیموری ، علی صادقی ،  نفیسه روشن ، اردشیر کاظمی ،  آرزو افشار ، مهران رجبی ، اصغر نقی زاده ، کیانوش گرامی ،  شهیار سعید نیا ، علی پویان و ...

عوامل پروژه عبارتند از:

  کارگردان : محسن درمنش ،  نویسنده : جواد ستوده نیا ،  مدیر تصویر برداری : رضا آزادی ،  مدیر تولید : حمید رضا نوروزی  ،  طراح صحنه و لباس : آذر شبانی نژاد ،  طراح گریم : کیوان فردوسی،  مدیر صدابرداری : جعفر علیان ،  دستیار کارگردان : فرزین نوبرانی ،  منشی صحنه : زهرا درمنش ،  برنامه ریز : مسعود نعمت اللهی ،  دکوراتور : حمید نقدی ،  عکاس : مهدی جعفری و  تهیه کننده : کیومرث رکنی.

بنابراین گزارش، با پایان یافتن کامل تصویربرداری «بلوف ۲۰۱۴» ، تدوین فیلم توسط  زهرا درمنش  آغاز شده است و کارگردان کار بنا دارد تا پایان اسفند ماه دیگر مراحل فنی کار را پیگیری کرده و اثر نهائی را هر چه زودتر آماده نمایش نماید. بر اساس پیش بینی سازندگان تله فیلم «بلوف ۲۰۱۴» این اثر در بهار ۹۳ در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد .
«دربند» به شبکه خانگی وارد شد
به گزارش خبرنگار سینماپرس، فیلم سینمایی «دربند» به کارگردانی پرویز شهبازی وارد شبکه نمایش خانگی شد.

بر پایه این گزارش این فیلم سینمایی از دوشنبه؛ 5 اسفند ماه وارد بازار خانگی شده است.

فیلم سینمایی «دربند» تاکنون توانسته جوایز متعددی از جمله: سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر (۱۳۹۱)، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر (۱۳۹۱)، سیمرغ بلورین بهترین فیلم برداری از سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر (۱۳۹۱)، بهترین فیلم جشن انجمن منتقدان سینمای ایران در سال (۱۳۹۲)، بهترین کارگردانی در جشن انجمن منتقدان سینمای ایران، بهترین بازیگر نقش اول زن توسط نازنین بیاتی در جشن انجمن منتقدان سینمای ایران، بهترین بازیگر نقش مکمل زن توسط پگاه آهنگرانی در جشن انجمن منتقدان سینمای ایران را دریافت کند.

همچنین این فیلم در جشنواره های بین‌المللی فیلم ونکوور، بوسان، شیکاگو و جشنواره آسیایی فیلم سان دیه گو به نمایش درآمد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: نازنین (نازنین بیاتی) دانشجوی شهرستانی ترم یک مجبور است در تهران به دنبال خانه بگردد. او مجبور می‌شود با دختری به نام سحر (پگاه آهنگرانی) همخانه شود. سحر در یک فروشگاه کار می‌کند اما این هم‌نشینی اتفاقاتی را رقم می‌زند.

از بازیگران این فیلم می توان به: پگاه آهنگرانی، نازنین بیاتی، احمد مهران فر، فرید سماواتی، بهرنگ علوی، نادر افشاری، پیمان مقدسی، لادن سلیمانی و ستاره ملکی اشاره کرد.

عوامل فیلم سینمایی «دربند» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: پرویز شهبازی، تهیه‌کننده: امیر سمواتی، فیلم‌برداری: هومن بهمنش، تدوین: پرویز شهبازی، توزیع‌کننده: فیلمیران.
خریداران واقعی بازار فیلم چه کسانی هستند، موسسات ویدئویی داخلی یا کمپانی‌های محدود خارجی؟
عتبار بازار درعرصه‌های اقتصادی همواره  به میزان استقبال و حضور "خریدار" و فروش محصولات آن است و در این میان بازارهای فرهنگی و هنری نیز از این امر مستثنی نیستند.

"خریدار" در مباحث اقتصادی و موضوع عرضه و تقاضا  از دیرباز تاکنون عامل مهمی بوده  است که می تواند به بازار رونق دهد و متولیان آن را برای ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات خود و ایجاد انگیزه برای رقابت بیشتر ترغیب نماید و لذا بنا بر همین اهمیت، همیشه جایگاه ویژه ای برای وی قائل بوده اند.

بگونه ای که در حوزه سینما غیر از دو یا سه جشنواره معتبر و مهم چون کن، برلین و یا "میپ" به عنوان بزرگترین بازار آثار تلویزیونی که هزینه ای از خریداران برای حضور در بازار دریافت می نمایند، اغلب جشنواره های مشابه سراسر دنیا به محض اطمینان از تمایل علاقمندان به خرید آثار ارائه شده در بازار متبوعه، همه تلاش خود را به جلب نظر خریداران معطوف ساخته و با ارائه انواع خدمات و تسهیلات رفاهی زمینه حضور آنان و یا نمایندگانشان را در آن رویداد فرهنگی مهیا می سازند.

برپایی بازار فیلم سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از جمله اقدامات سازمان سینمایی و ستاد جشنواره است که از سالهای گذشته، امسال برای مدیران دوره سی و دوم  به یادگار مانده و فارغ از اینکه تاکنون چه نتایجی برای سینمای ایران به همراه داشته و میزان هزینه های آن با خروجی مربوطه، نسبتی متعادل و معقولانه ای داشته یا خیر، بستری را برای عرضه محصولات سینمایی و متعاقبآ آشنایی علاقمندان  داخلی و خارجی حاضر در جشنواره  با این نوع محصولات و جلب نظر آنان برای خرید آثار سینمایی کشورمان  و یا کمپانی های عضو بازارفراهم می نماید.

بر اساس بررسی های بعمل آمده، غیر از چند شرکت معدود خارجی که برای خرید آثار موجود در بازار جشنواره از خود اشتیاق نشان می دهند، اصولا سازمان صدا و سیما، موسسات ویدئویی ایرانی و چند شرکت فیلمسازی  تنها مراکزی هستند که اغلب با ایجاد غرفه و یا حضور کارشناسان و نمایندگان  خود، نسبت به شناسایی و خرید آثار مورد علاقه خود مبادرت می ورزند.هر چند که گفته می شود صدا و سیما ترجیح می دهد سال آینده آثار خود را از طریق بازار جشنواره های خارجی خرید نماید و شاید هم سفرهای خارجی کارشناسان امور بین الملل و تامین برنامه های خارجی این سازمان، توجیه بی رغبتی آنان برای شرکت موثر در بازار فیلم داخلی باشد!

اما نکته قابل تامل این است که بر پایه آیین نامه  اجرایی جدید ستاد جشنواره سی و دوم، امسال  برای هر یک از موسسات ویدئویی که قصد دریافت کارت برای ورود به بازار فیلم را دارند مبلغ 150 هزار تومان ورودیه در نظر گرفته اند که بسیار قابل توجه است.این در حالیست که در مقابل این اقدام نسنجیده،  بسیاری از نمایندگان کمپانی های غربی، عربی و برخی کشورهای منطقه با رعایت ادب و احترام در دریافت کارت ورودیه و ایجاد غرفه برای عرضه محصولات خود در اولویت بوده و حتی شنیده ها حاکیست که از مهمان نوازی جشنواره امسال در تسهیلات اقامتی، ایاب و ذهاب، هدایای ویژه جشنواره وسایر موارد رفاهی نیز بی بهره نیستند!

شاید باید یادآوری کرد که مدیران موسسات ویدئویی داخلی در بازار فیلم  طبق سوابق گذشته می توانند بهترین "خریدار" آثار سینمایی باشند و بر عکس آن، مهمانان خارجی تنها از فرصت بازار ایران برای عرضه آثار خود استفاده  نموده و در خرید و رونق بخشی به بازار جشنواره فیلم فجر چندان نقشی نداشته و ندارند. چه خوب است که در پایان هر دوره میزان خرید توسط موسسات و شرکتهای داخلی و کمپانی های خارجی شفاف اعلام شود تا چنین شبهاتی پیش نیاید.

در هر حال، ضعف  مدیران فیلم فجر امسال در عدم جذب اسپانسر قوی مانند سال گذشته، آنان را به این مرحله رسانده که به رغم تسلط کامل بر مفهوم "خریدار" در حوزه های اقتصادی مجبور به دریافت این ارقام از میهمانان داخلی خود گردند و دیواری کوتاهتر از موسسات ویدئویی نبینند. بی شک مدیران این مراکز فرهنگی به جهت حفظ شان خود و البته بی اعتنایی احتمالی برخی مدیران محترم به اینگونه اعتراضات بحق، زبان نمی گشایند و مبلغ درخواستی جشنواره را پرداخت می نمایند اما این موضوع نه عادلانه است و نه سنگ بنای چندان خوشایندی را برای  سازمان سینمایی که همواره خود را حامی شرکتهای ویدئویی میداند پایه گذاری خواهد 
نسخه خانگی «بشارت شهروند هزاره سوم» آماده شد
به گزارش خبرنگار سینماپرس، هفته آینده نسخه خانگی «بشارت شهروند هزاره سوم» به كارگردانی محمدهادی كریمی توسط موسسه رسانه های تصویری وارد بازار خواهد شد.

براساس این گزارش، این فیلم كه مدتی است اكران آن به پایان رسیده است توانست در تهران به فروش 600 میلیونی برسد.

هنگامه قاضیانی، نیكی كریمی، حمید فرخ نژاد،مهدی احمدی، بیتا فرهی، خاطره اسدی، ساعد سهیلی در این فیلم به به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: با مرگ مرموز شهرزاد، لیلا و آزاده، تولد فرزندی كه مینو در رحم دارد به مشكل بر می خورد ، او در جستجوی پناهگاهی امن برای به دنیا آوردن فرزندش است اما یك محفل شش تایی در پی سقط این كودك ، تا اینكه ....
کلاغ قرن 21 آمد

فیلم سینمایی کلاغ محصول آمریکا ویژه بزرگسالان با تم ترسناک در تیراژ 12 هزار نسخه و بهای 2500 تومان توسط موسسه قرن 21 در شبکه سینمای خانگی کشور توزیع شد.

قفس طلایی در سراسر کشور توزیع شد

فیلم سینمایی ایرانی قفس طلایی از محصولات موسسه پرتو آبی با موضوع اجتماعی در مدت زمان 93 دقیقه و قیمت 3000 تومان توسط شرکت سیما شهر در سراسر کشور توزیع شد.
قرن 21 بیگانه 2 را به نمایش خانگی فرستاد
فیلم سینمایی امریکایی بیگانه 2 در تیراز 10 هزار نسخه با موضوع ترسناک ویژه بزرگسالان با قیمت 2500 تومان توسط موسسه قرن 21 به فهرست آثار شبکه نمایش خانگی اضافه شد.
هنرنمای پارسیان اهریمن درون را روانه شبکه کرد
موسسه هنرنمای پارسیان انیمیشن ژاپنی اهریمن درون را با مدت زمان 99 دقیقه ویژه مخاطب کودک و نوجوان به قیمت 3000 تومان روانه شبکه نمایش خانگی کرد.
جکی چان شگفت انگیز قرن جدید

انیمیشن هنگ کنگی جکی چان شگفت انگیز از محصولات موسسه قرن جدید با تیراژ 60 هزار نسخه ویژه مخاطب کودک و نوجوان با مدت زمان 84 دقیقه و قیمت 2500 تومان در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

ریز موج عصیان را به شبکه سینمای خانگی فرستاد

فیلم ویدئویی عصیان محصول ایران با مدت زمان 93 دقیقه در تیراژ 150 هزار نسخه و موضوع اجتماعی توسط موسسه ریز موج با بهای 3000 تومان به شبکه نمایش خانگی اضافه شد
گلرنگ رسانه انیمیشن مگاس را به شبکه فرستاد
انیمیشن آمریکایی مگاس ویژه مخاطب کودک و نوجوان با مدت زمان 86 دقیقه و بهای 2500 تومان از سوی موسسه گلرنگ رسانه در شبکه نمایش خانگی کشور توزیع شد.
بیگانه علیه غارتگر قرن 21
فیلم سینمایی امریکایی بیگانه علیه غارتگر محصول موسسه قرن 21 با تیراژ 10 هزار نسخه و مدت زمان 100 دقیقه با بهای 2500 تومان به شبکه سینمای خانگی کشور پیوست
تنهاتر از من در شبکه نمایش خانگی

فیلم ویدئویی تنهاتر از من محصول ایران با مدت زمان 87 دقیقه ویژه بزرگسالان و بهای 2500 تومان به شبکه نمایش خانگی آمد.
قرن 21 و دختری با علامت اژدها
فیلم سینمایی دختری با علامت ازدها محصول آمریکا با موضوع جنایی ویزه مخاطب بزرگسال در تیراز 15 هزار نسخه توسط موسسه قرن 21 به محصولات شبکه نمایش خانگی اضافه شد.

رودکی کلاهبردار را به شبکه نمایش خانگی فرستاد

فیلم داستانی ایرانی کلاهبردار ویژه مخاطب بزرگسال با مدت زمان 97 دقیقه و تیراژ 150 هزار نسخه از سوی موسسه رودکی به شبکه نمایش خانگی پیوست.
سیما شهر البوم چطور بفهمونم که را توزیع کرد
آلبوم موسیقی چطور بفهمونم که با صدای علی زارعی مشتمل بر 12 قطعه موسقی با قیمت 2500 تومان  توسط  شرکت سیما شهر در سراسر کشور توزیع شد.
من و زیبا به شبکه سینمای خانگی آمد

فیلم سینمایی من و زیبا محصول ایران با مدت زمان 90 دقیقه ویژه مخاطب بزرگسال با موضوع اجتماعی از محصولات موسسه هنرهای تصویری سوره با قیمت 3000 تومان توسط موسسه سیما شهر در سراسر کشور توزیع شد.
گلرنگ رسانه انیمیشن جکی چان را به شبکه فرستاد

انیمیشن ماجراهای جکی چان قسمت ششم محصول امریکا ویژه مخاطب کودک و نوجوان با مدت زمان 78 دقیقه و بهای 2500 تومان توسط شرکت گلرنگ رسانه به شبکه نمایش خانگی کشور پیوست.
قرن جدید هواپیماها را به شبکه فرستاد
انمیمشن هواپیماها محصول کشور روسیه ویژه مخاطب کودک و نوجوان در تیراز 80 هزار نسخه با مدت زمان 86 دقیقه و بهای 3000 تومان از سوی موسسه قرن جدید در سراسر کشور توزیع شد.
سیما شهر و توزیع گسترده اتاق 311
فیلم ویدئویی ایرانی اتاق 311 با موضوع طنز ویژه مخاطب بزرگسال با مدت زمان 92 دقیقه و بهای 3000 تومان از سوی موسسه سیما شهر در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.
گلادیاتورهای دست و پاچلفتی قرن 21
انیمیشن سینمایی گلادیاتورهای دست و پا چلفتی محصول کشور ایتالیا ویژه مخاطب کودک و نوجوان در تیراژ 80 هزار نسخه با مدت زمان 85 دقیقه و بهای 2500 تومان از سوی شرکت قرن 21 به کودکان تقدیم شد.
شرط اول گلرنگ رسانه در راه سینمای خانگی
شرکت گلرنگ رسانه فیلم سینمایی ایرانی شرط اول را با موضع اجتماعی برای مخاطب عام در تیراژ 400 هزار نسخه با مدت زمان 89 دقیقه و بهای 2500 تومان در سراسر کشور عرضه کرد.
بازگشت سینما رسانه آسیا در شبکه نمایش خانگی
فیلم سینمایی بازگشت محصول کشور آمریکا با مدت زمان 75 دقیقه و موضع حادثه ای به بهای 2500 تومان از سوی سینما رسانه آسیا به شبکه نمایش خانگی کشور عرضه شد.
هنرنمای پارسیان نگهبان قصه ها شد
موسسه هنرنمای پارسیان انیمیشن نگهبانان قصه ها محصول امریکا با مدت زمان 95 دقیقه ویزه مخاطب کودک و نوجوان را به این گروه سنی در سراسر کشور تقدیم کرد.

عالیجناب قرن 21 به شبکه امد
فیلم سینمایی عالیجناب محصول کشور آمریکا با موضوع کمدی تخیلی ویزه مخاطب بزرگسال و مدت زمان 94 دقیقه  با تیراژ 10 هزار نسخه به محصولات شبکه سینمای خانگی اضافه شد.

سیما شهر آلبوم سرنوشت را به بازار فرستاد

آلبوم موسیقی سرنوشت با خوانندگی و اهنگسازی مهران اسدی مشتمل بر 13 قطعه با بهای 3000 تومان از سوی شرکت سیما شهر در سراسر کشور توزیع شد.
بدون اجازه ریز موج در شبکه نمایش خانگی
فیلم سینمایی ایرانی  بدون اجازه از محصولات شرکت ریز موج با مدت زمان 109 دقیقه و تیراژ 500 هزار نسخه با بهای 3000 تومان به شبکه نمایش خانگی کشور پیوست
پرتو آبی با فیلم اینجا آخر دنیاست به شبکه آمد
فیلم سینمایی ایرانی اینجا آخر دنیاست با موضوع حادثه ای ویژه مخاطب بزرگسال و مدت زمان 90 دقیقه با بهای 3000 تومان از محصولات موسسه پرتو ابی توسط شرکت سیما شهر در سراسر کشور توزیع شد.

هنرنمای پارسیان نگهبان قصه ها شد
عالیجناب قرن 21 به شبکه امد
فیلم سینمایی عالیجناب محصول کشور آمریکا با موضوع کمدی تخیلی ویزه مخاطب بزرگسال و مدت زمان 94 دقیقه  با تیراژ 10 هزار نسخه به محصولات شبکه سینمای خانگی اضافه شد.
عالیجناب قرن 21 به شبکه امد
سیما شهر آلبوم سرنوشت را به بازار فرستاد
آلبوم موسیقی سرنوشت با خوانندگی و اهنگسازی مهران اسدی مشتمل بر 13 قطعه با بهای 3000 تومان از سوی شرکت سیما شهر در سراسر کشور توزیع شد.

سیما شهر آلبوم سرنوشت را به بازار فرستاد
بدون اجازه ریز موج در شبکه نمایش خانگی
فیلم سینمایی ایرانی  بدون اجازه از محصولات شرکت ریز موج با مدت زمان 109 دقیقه و تیراژ 500 هزار نسخه با بهای 3000 تومان به شبکه نمایش خانگی کشور پیوست

پرتو آبی با فیلم اینجا آخر دنیاست به شبکه آمد
فیلم سینمایی ایرانی اینجا آخر دنیاست با موضوع حادثه ای ویژه مخاطب بزرگسال و مدت زمان 90 دقیقه با بهای 3000 تومان از محصولات موسسه پرتو ابی توسط شرکت سیما شهر در سراسر کشور توزیع شد.

پروانگی هم به سینمای خانگی رسید
فیلم سینمایی ایرانی پروانگی ویزه مخاطب بزرگسال با مدت زمان 90 دقیقه از محصولات موسسه هنرهای تصویری سوره با قیمت 3000 تومان از سوی موسسه سیما شهر در سراسر کشور توزیع شد.

  نتايج 1 - 40 از 162
ابتداقبلصفحه از 5بعدانتها
صفحه اصلي | گالری تصاویر | نقشه سایت | تماس با ما